התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
יש להגיע לעמדת החלוקה עם הטלפון הכשר, ולהציג בעמדה את האשראי אשמורת על שם עובד ההוראה בלבד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
את רשאית לעשות מה שאת רוצה.
אבל רק לקרנות ההשתלמות של עובדי ההוראה יש צבירה של 8.4% של המעסיק.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
יש להגיע לעמדת החלוקה עם הטלפון הכשר, ולהציג בעמדה את האשראי אשמורת על שם עובד ההוראה בלבד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם התחלת לעבוד בתחילת השנה וקיבלת גמול חינוך, המשיכי לקבל גם עם חזרתך לעבודה.
2. מעל גיל 60 זו פנסיה מרצון. לא צריך אישור.
לגבי גמול חינוך, עניתי בשאלה ראשונה.
3. את יכולה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
להלן המידע מתוך "נוהל חל"ת ושבתון":
א. עובד הוראה המבקש להאריך את החל"ת/שבתון (להלן: החופשה), שאושרה לו, יגיש את בקשתו
במערכת המקוונת. במידת הצורך, ימציא אישורים התומכים בנחיצות אישור הבקשה, לתחום כח
אדם בהוראה במחוז בו עובד.
ב. תחום כח אדם בהוראה במחוז בו עובד עובד ההוראה, רשאי לאשר היעדרות ללא תשלום במקרים
הבאים:
1. עד שלוש שנים רצופות בכל היקף משרה ולגבי כל תקופה כל שנת לימודים או חלקה
2. בקשות לחופשה ללא שכר על חלק מהיקף משרה הקבועה )להלן: חופשה חלקית( מעבר
לשנה שלישית, לגננות משלימות בלבד, לשם שמירה על היקף משרתן הקבועה.
3. בקשות לחופשה לשם יציאה לשבתון , מעבר לשנה שלישית לאחר חופשה חלקית במהלך שלוש
שנים רצופות.
ג. בקשות לחופשה ללא שכר מעבר לשנה השלישית, לא תאושרנה על ידי תחום כח אדם בהוראה
במחוז בו עובד עובד ההוראה והודעה על כך תישלח לעובד. ככל שיוגש ערר על החלטה זו הוא יובא
לדיון בוועדה באגף בכיר, כח אדם בהוראה ובתנאי שהתקיימו בו גם התנאים הבאים:
1. בקשה להארכת חופשה מעבר לשלוש שנים בין שהינה חופשה על מלוא היקף המשרה
(להלן: חופשה מלאה) ובין שהינה חלקית (למעט סעיפים ב' 2 3 שהינם בתחום הטיפול של
המחוז).
2. בקשות לחופשה ללא תשלום עבור תקופה שחלפה )אישור חופשה רטרואקטיבי(.
3. הבקשות יועברו באמצעות המחוז בטופס הייעודי ועם כל המידע והאסמכתאות
התומכות בבקשה. בקשות חסרות לא ידונו.לריסה למשוב
מנהל בפורוםניתן לקבל 2 גמולי תפקיד.
באישור מנהל מחוז, ניתן לקבל גם גמול שלישי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
על ליווי תלמידים לטיול יש גמול ליווי טיולים.
אין תשלום נוסף לאחראי הטיול.
https://poh.education.gov.il/administrative/transaction-details/hours-operation-absences/extracurricular-activity/לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
גמול חינוך מיוחד לא נחשב לגמול תפקיד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לקרן השתלמות – רק מסעיפים הפנסיונים, מילוי מקום זו לא תוספת קבועה.
לפנסיה צוברת – מכל הסכום.
לגבי הבראה ותוספת קיץ – על כל שעת מילוי מקום משלמים פר חודש.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא יכולים לסרב.
כדאי להמתין לאישור לחל"ת, רק אם יהיה סירוב, ובכל זאת תרצי להוריד את השעות, תכתבי מכתב.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן, אישור מביטוח לאומי על המעמד.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
להלן הסבר מפורט:
תאונות עובדי הוראה – נוהל הטיפול
עובד הוראה, שנפגע בתאונת עבודה, בין אם במקום עבודתו ובין אם
בדרכו לעבודה או בשובו ממנה, צריך למלא שני טפסים של המוסד
לביטוח לאומי:
1. שמספרו בל/250:
טופס זה ממולא על ידי הנהלת בית הספר(לגננות- באגף כוח אדם בלשכה המחוזית) והוא מהווה אישור למחלקת
תאונות של קופת חולים בה הוא חבר, שמוציאה על פיו תעודה של נפגע בעבודה.
2. שמספרו בל/211:
הנפגע ממלא בו את כל הפרטים, פרט לסעיף המשכורת בשלושת החודשים שקדמו לתאונה (שאותו ממלאים
בגזברות הלשכה המחוזית, או המעסיק – לגבי מי שאינם עובדי משרד החינוך).
את טופס בל/211, בצירוף התעודה הרפואית של נפגע בעבודה, יש להמציא למוסד לביטוח לאומי הסמוך למקום מגוריו של העובד.
המוסד לביטוח לאומי משלם לעובד שנפגע משכורת של 75% עד לתקופה של שישה חודשים מתאריך התאונה.
מכיוון שמשרד החינוך (או כל מעסיק אחר) ממשיך לשלם לעובד שנפגע את המשכורת המלאה, מתבקש העובד להחזיר לגזברות
משרד החינוך (או למעסיק האחר) את הכספים שקיבל מהמוסד לביטוח לאומי, כדי שלא ינכו את תקופת ההיעדרות מימי המחלה
הצבורים שלרשותו.
עובד הוראה שנפגע בתאונת עבודה לפני חופשת הקיץ וממשיך להיות חולה עקב התאונה גם בחופשה, זכאי לתשלום בעד החופשה כפי
שהיה מגיע לו אילו היה בריא, וכן זכאי לתשלום דמי פגיעה מהמוסד לביטוח לאומי, אם המוסד הכיר בזכותו לקבל דמי פגיעה על סמך חוק
הביטוח הלאומי תש"ד – .1953 (חוזר בני בנימין 1/2012 סעיף 9).
העובד אצל שני מעסיקים (או יותר) יגיש טפסי בל/211 לביטוח הלאומי מטעם כל אחד מהמעסיקים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
להלן קישורים והסברים מתוך אתר משרד החינוך
https://www.gov.il/apps/nasham/takshir/takshir-tree?openItemId=582
ראי סעיף "העדר לרגל בן ביתו של העובד 33.25
תת-סעיף – ד'לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
א. כן. רק המעסיק מחליט. את הבקשה לחל"ת מגישים דרך פורטל עובדי הוראה עד 31/3.
מרחב מנהלי-פרטי העסקה-חופשות והעברות- חל"ת ושבתון- טופס בקשת לחל"ת.
ב. אם ברצונך לוותר על שעות – עליך לכתוב מכתב לכוח אדם.
ג. הבקשה מוגשת בפורטל, המנהלת מקבל הודעה על כך. כדאי ליידע את המנהלת לפני הגשת הבקשה.
ד. 1/3 משרה – עבודה של יומיים. השעות – לפי צורכי המערכת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
הוסכם באופן חד פעמי על מענק בגין שנת תשפ"ה בלבד לעובדי הוראה הזכאים. גובה המענק יהיה בגין התקופה: 1.9.2024 עד 31.8.2025
גובה המענק ייקבע לאחר איסוף הנתונים וישולם במשכורת מרץ 2025 שמשולמת ב- 1.4.2025 ולא יאוחר ממשכורת חודש אפריל 2025 שמשולמת ב 1.5.2025. -
מאתתגובות