התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא ניתן לשבץ יותר מ-9 שעות עבודה ביום.
למורה מעל גיל 55 יורדות 4 שעות מסך שעות העבודה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאם קיבל מענקים, שנתיים צינון.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בקרובלריסה למשוב
מנהל בפורוםלפי תקנון עובדי הוראה – 20 שעות פרונטאליות – הן 4 ימי עבודה.
את לא חייבת להסכים לעבוד ב-5 ימים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכפי שכתוב בתקנון עובדי ההוראה.
כמובן שאפשר לבקש.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1-2. נהוג שמחנך הכיתה יהיה עם תלמידיו בימים מיוחדים. על הגעה ביום חופשי ניתן לדווח שעות נוספות.
3. לא
4. ישנן פעילויות (פעמיים בשנה לפחות) לגיבוש כיתתי, בהן מחנך הכיתה חייב לקחת חלק.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לצורך אישור חל"ת מסיבות רפואיות חייבים לצרף מסמכים המעידים על כך שיש צורך בכך.
בכל האישורים הרפואיים למעסיק לא מפורטת בעיה רפואית בגלוי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאת ההטענה ניתן יהיה לראות (כאשר יוטען השי) באפליקציה אשמורת, כרטיס נטען.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
הנתונים מועברים ישירות מוועדות אפיון וזכאות למשרד החינוך.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי תקנון עובדי ההוראה:
מורה העובד בבית הספר על יסודי, תוסדר עבודתו בבית הספר לבקשתו על פי הפירוט הבא:
העסקה בהיקף של 22-25 שעות פרונטליות בשבוע- 5 ימי עבודה בשבוע
העסקה בהיקף של 18-21 שעות פרונטליות- 4 ימים בשבוע
העסקה בהיקף של 13-17 שעות פרונטליות – 3 ימים בשבועלריסה למשוב
מנהל בפורום1. הקישורים לא חסומים. תעתיקה את הקישור ותדביקי בחיפוש בגוגל.
2. אם את רוצה שימי המחלה, שירדו בינתיים, כי קיבלת משכורת מלאה, יחזרו, עליך להעביר את דמי הפגיעה שגם קיבלת, למשרד החינוך.
3. אם אין ברשותך ימי מחלה, את יכולה לקבל חצי משכורת ממשרד החינוך במשך 3 חודשים.
4. ימי מחלה לא מורידים בחופשת פסח.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. עד 5/8.
2. כן, אם מורה מתחת לגיל 55.לריסה למשוב
מנהל בפורוםחשוב לעמוד על זכויותיך.
-
מאתתגובות