התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
א. כמה שיותר מוקדם, כי יש מכסות.
ב. מי שאושרה לו פרישה, מקבל ממשרד החינוך 5 חודשי הסתגלות ומענק של 40.000 ש"ח כפול היקף משרה ממוצע.
ג. לאלריסה למשוב
מנהל בפורוםלפי תשובת הגזברות: מכבדים כל אישור רפואי.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מורה לא קבוע צריך לפנות ישירות למפקח של הסקטור בו הוא רוצה לעבוד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםבמשרד החינוך מטפלים בנושא.
הבטיחו שיזכו את חשבון הבנק.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לאחר חופשת לידה רגילה (15 שבועות), במידה ואת מעוניינת להאריך, עליך להגיש בקשת הארת חופשת לידה עד 30.6.
משכורת קיץ, היא משכורת ממוצעת של חודשי עבודה. לצורך העניין חופשת לידה רגילה (15 שבועות) – כאילו עבדת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
נכון להיום, שנת שבתון בפנסיה תקציבית מוכרת לזכויות פנסיוניות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום, זהו נתון לצורך מס.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםבבקשה תפני לשירות ותמיכה או למוקד משרד החינוך.
יש לינק באתר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן
עליך למלא בדחיפות את טופס 101.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. כדי להתקדם מדרגה 1 ל-2, יש לעבוד לפחות 1/3 משרה באופק חדש במשך 30 חודשים, 120 שעות פיתוח מקצועי, הערכת מנהל.
2. ניתן לבדוק בפורטל עובדי הוראה-אופק חדש-דרגת אופק חדש.
3. כן. אם יש הערכה לקביעות והיא בתוקף, זה מספיק.
4. כן.לריסה למשוב
מנהל בפורוםהמענק אמור להיכנס במשכורת חודש אפריל, המשולמת ב-1/5.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ימי הצהרה – לא.
ימי בחירה – כן, אבל לא על הימים בהם אתה בחופשת מחלה רציפה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין פיצויי פיטורין במידה ועובד מתפטר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכאשר ביטוח לאומי מכיר בתאונת עבודה, מקבלים דפי פגיעה.
כאשר תקבל את דמי פגיעה ובמידה ותרצה שימי המחלה יחזרו אליך, עליך להעביר את סכום דמי הפגיעה למשרד החינוך.
תפנה בבקשה לטלר שכר, הוא יסביר לך.
ניתן לקבוע פגישה טלפונית בפורטל עובדי ההוראה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאין צורך להעביר אישור מחלה, אם ביטוח לאומי אישר תאונת עבודה 91 ימים.
אם עדיין לא תוכלי לחזור לעבודה, עליך להביא אישור מרופא תעסוקתי. -
מאתתגובות