התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עניתי בשאלה קודמת – מסיבה בריאותית ניתן לקבל אישור חל"ת עד 6 שנים.
עליך לצרף מסמכים על מצב בריאותך.
ממליצה לזמן פגישה (פנים מול פנים או טלפונית) בפורטל עובדי ההוראה.
אם את לא קבועה – אין ויתור על שעות, וגם אין צורך לבקש חל"ת על שעות לא קבועות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כל עובד הוראה זכאי להשתמש בימי מחלה הצבורים.
על פי הנוהלים, עובד שנעדר ברצף מעל חודש ימים צריך להמציא
סיכום מחלה + תעודת מחלה לאישורו של רופא המשרד.
היעדרות לתקופה פחותה מחודש ימים יש להעביר תעודת מחלה בלבד
להנהלת ביה"ס. (אסמכתא: מסמך בחתימת שושנה כרמונה 29.9.09).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
הגשת בקשה נעשית בפורטל עובדי הוראה.
עד 31/3.
השנה התאריך כבר עבר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלפי תקנון עובדי הוראה, כל מורה בבית הספר חייב להשתתף בטיול.
אם המורה אינו יכול, עליו להביא אישור.לריסה למשוב
מנהל בפורום1. אם את במחלה רציפה, מורידים לפי ימי עבודה. לדוגמה: 100% משרה – 36 שעות שבועיות, יורדות 6 ימי מחלה בשבוע.
2. לא מורידים חופשת מחלה בחופשת פסח, חנוכה, סוכות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום
המנהל מחליט.לריסה למשוב
מנהל בפורום?
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. לפי הנוהל, רק חל״ת מלאה מסיבה רפואית מאשרים עד 6 שנים.
2.דרך פורטל עובדי הוראה, פתיחת פנייה
3. רק ויתור על השעות, ויתור על השעות הקבועות.
4. אם בשנתיים לאחר מכן תשובצי בשעות פנויות בהיקף משרה גבוה יותר, המחויבות תעלה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שנתיים בניסיון (אחרי שנת סטאז׳ שיבוץ מראש ל6 חודשים מלאים).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
יש בעיה בשאלה, מי רוצה להצטרף?-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 2 חודשים ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ימי מחלה מורידים רק על ימי עבודה.
במחלה רציפה, אין קיזוז בחופשת סוכות, חנוכה ופסח.
לגבי תרומת ימי מחלה מעובד הוראה אחר, יש לפנות לגזברות
להלן הטופס
https://meyda.education.gov.il/files/CoachAdam/tfasim/trumatyememahala.docxלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי תשובת כוח אדם, נשמר הותק והדרגה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלגבי יועץ בגני ילדים:
יועץ חינוכי עובד לפי מבנה שבוע העבודה של מורה.
בשעות פרטניות ובשעות שהייה יעסוק בייעוץ.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי חוזר מנכ״ל, שיעור שישי בבית הספר בו מתחיל שיעור ראשון בשעה 8:00, יסתיים בשעה 13:40 ככל המאוחר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כל מורה לפי נתונים שלו.
המענק אמור להיכנס במשכורת חודש אפריל, אשר משולמת ב-1/5. -
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 2 חודשים ע"י
-
מאתתגובות