התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםבשנת הלימודים הבאה
לריסה למשוב
מנהל בפורוםעניתי כבר – זה חוק עבודת נשים.
המעסיק מחויב, לא בית ספר בו עבדת בשנה הנוכחית.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן.
עליך להתפקד לתא גמלאים בסניף, אליו את שייכת.
לאחר קבלת תלוש ראשון של הקיצבה יש לגשת לסניף.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם זה אותו מעסיק, הכל נשמר.
אם המעסיק הוא שונה – הותק וההשכלה מוכרים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן
לריסה למשוב
מנהל בפורום1. מורה, אשר נבצר ממנו להגיע לעבודה, יודיע על כך להנהלת בית הספר ויביא אישור.
2. לאלריסה למשוב
מנהל בפורוםעליך לבקשת חל"ת מסיבה רפואית. להעביר את כל המסמכים התומכים בבקשה לכוח אדם.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
התלמיד יכול לצאת ללא ליווי, אך עם אישור הורים המבקשים לשחררו.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
משכורת קיץ היא ממוצע של חודשי עבודה כולל חופשת לידה רגילה.
יש מחויבות לשיבוץ לתקופה של 60+30 ימים. זה חוק עבודת נשים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
הראל צוברת למורים בפנסיה תקציבית – על רכיבים לא פנסיוניים, כמו: גמול ריכוז וכו'.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1 ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לנייד לאן?
אם ברצונך לעבור לקופת גמל אחרת, עליך לבדוק מולם את התנאים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1-2. כן. צרפי לבקשה מסמכים רפואיים.
3. עליך לפנות לקרן פנסיה או לביטוח לאומי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
גמול חינוך וגמול ריכוז יישארו כאילו את עובדת משרה מלאה.
שאר מרכיבי השכר, כמו תוספות שקליות, הבראה, ביגוד וכו' – הם לפי היקף משרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום
1. גננת שקיבלה גמול ניהול במשך 8 שנים לפחות ועברה לתפקיד אחר,
זכאית לשמירת שכר גננת (גרירת גמול ניהול).
2. תוספת גמול חינוך מיוחד מקבל עובד הוראה אשר עובד בחינוך מיוחד.
3. גננת עמיתה, העובדת 5 ימים בשבוע, מקבלת 90% מהשכר בגין העסקה במשרה מלאה (בסיס משרה של גננת משלימה הוא 33.8 שעות שבועיות).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בעיקרון ניתן להגיש, אבל זה בעייתי מאוד ועדיף להגיש עד 30/6.
לבית הספר שאותו את עוזבת, לא יהיה זמן להיערך, וגם במשרד החינוך לא יצליחו לטפל כמו שצריך בפרישה. -
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1 ע"י
-
מאתתגובות