התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםותק באופק חדש
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
החופשות אותן חופשות.
מי שעובד בחופשת מקבל משכורת נוספת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
סגן מנהל יכול לקבל רק תפקיד מחנך כיתה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ניתן לעבוד עד 117% משרה ללא אישור מטה.
29 שעות פרונטאלית +4 פרטניות +5 שהייה – 118.75% משרה.
צריך אישור.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
"ותק באופק חדש" בתלוש, הוא בעצם ותק לשכר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאין התפטרות מבית הספר.
אם את רוצה לעבור לבית ספר אחר, יש להגיש בקשת העברה עד 31/3.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עליך לפנות לגננת מובילה, או למפקחת, או למדריכה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכוח אדם בוחן כל מקרה לגופו של עניין.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין הגבלה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאם כל השעות הפרונטאליות הן באותו בית הספר (יסודי), ללא הדרכה:
29 פרונטלי
4 פרטני
5 שהייהלריסה למשוב
מנהל בפורוםלא פיטרו אותך ב-15.7.
ההודעה על סיום העבודה קיבלת בחודש מאי במכתב בפורטל עובדי ההוראה.
כדאי לך לפנות אל מפקחת ולבדוק האם בבתי ספר אחרים מחפשים מורים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאם אין שעות בבית הספר, או חוזרות מורות משבתון, מחל"ת וכו'.
תפני אל המפקחת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כל עובד הוראה חדש מקבל מכתב הפסקת עבודה בסביבות חודש מאי.
ראי בפורטל עובדי הוראה-שירות ותמיכה-מכתבים.
מציעה לפנות אל מפקחת בית הספר על מנת שתשבץ אותך בבית ספר אחר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכתבתי בתשובה לשאלה קודמת, חודש מראש ולא משנה באיזה חודש.
מורה שמתפטרת מעבדת את הקביעות.
אם תרצה לחזור להוראה, הותק והדרגה נשמרים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
משנת 2007 ותק צבאי נחשב לותק בשכר רק למי שהיה/הייתה מורה חייל/חיילת.
אם התחלת לעבוד לפני 2007, עליך להעביר את תעודת השחרור לכוח אדם בהוראה.
רטרואקטיבי ניתן לקבל עד 7 שנים. -
מאתתגובות