התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםמכתב בפורטל עובדי ההוראה.
כאשר שולחים מכתב בפורטל את מקבלת סמס שיש לך מסמך בעל חשיבות בפורטל עובדי ההוראה.
פורטל עובדי ההוראה – שירות ותמיכה – מכתבים.
ראי מתי המעסיק הודיע לך על הפסקת עבודה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםבמכתב הפסקת עבודה אשר מקבלים (פיטורים מינהליים) כתוב, שאם הינך בהיריון, עליך להודיע למעסיק.
הרי קיבלת את המכתב לפני שנכנסת להיריון.
ממליצה לפנות לכוח אדם.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאין מגבלה
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין נהלים כאלה!
נא לפנות ליו"ר הסניף.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
פיצוי על ימי מחלה שלא נוצלו
עובד הפורש לגמלה בגיל 55 ומעלה או שנפסל לעבודה על ידי ועדה רפואית בכל גיל שהוא, ולא
ניצל יותר מ- 36% מימי המחלה שעמדו לזכותו, זכאי לפיצוי של שמונה ימים על כל 30 ימי מחלה שלא נוצלו ונותרו
לזכותו.
אם ניצל מ- 36% עד 65% יקבל שישה ימים תמורת כל
30 יום שלא ניצל.
ניצל יותר מ-65% מימי המחלה – לא יקבל כל פיצוי.
הפיצוי ניתן על כל היקף המשרה, לרבות עבודה מעל משרה.הפרוצדורה: הלשכה המחוזית עורכת את חישוב ימי המחלה
ומדווחת ישירות לגזברות על הפיצוי המגיע. התשלום מבוצע על ידי
גזברות המחוז במשרד החינוךלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בית הספר חייב לפעול לפי המלצת רופא תעסוקתי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
המעסיק ידע שאת בהיריון???לריסה למשוב
מנהל בפורוםתבקשי בשנה הבאה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםכדי לעבור למשרה אחרת, גם אם זה באותו בית ספר, צריך לבקש העברה, משום שעובדי ההוראה במקצועות בריאות וטיפול עובדים דרך מתי"א.
עובד הוראה המשובץ דרך מתי"א מקבל תוספת חינוך מיוחד.לריסה למשוב
מנהל בפורום50% – עבודה ב-3 ימים.
מכוון שמוסד ימי מחלה גם באופק חדש ומשלים ל-100% משרה, שעות עבודה שלך ב-50% משרה בחט"ב הן: 11 פרונטלי, 2 פרטני, 4 שהייה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עם כניסת רפורמה אופק חדש (2007), בתי ספר שמונה שנתיים, הם בתי ספר יסודיים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
זכותך לבקש.לריסה למשוב
מנהל בפורוםמורידים שעות עבודה בשבוע.
להסבר תוכלי לפנות לגזברות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
יש להודיע חודש מראש.
לפנות בפורטל לכוח אדם, מייל למנהלת ולמפקחת. -
מאתתגובות