התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
את בשנת חל"ת, אינך יכולה לקבל שכר מהמעסיק, ממנו יצאת לחל"ת.
לגבי מקומות אחרים, אנא תשאלי אותם.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כדי לקבל תפקיד בבית הספר, צריך להיות שיבוץ באות בית הספר של שליש משרה לפחות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם את לא רוצה לעבוד את השעות, עליך לכתוב לכוח אדם שאת מוותרת על השעות לצמיתות.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני 9 חודשים, 4 שבועות ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. 3 שעות – הן כ-10% מהשכר המשולב.
2. אם מורה עובד מעל משרה, אין תוספת שעות פרטניות או שהייה.
3. לא. חישוב שכר לפנסיה עד 100% משרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לצורך הבדיקה יש לפנות לכוח אדם.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם אינך מרגישה טוב, ויש לך אישור רפואי, עליך להגיש אותו למנהל בית הספר.
אין הארכת חופשת לידה על חשבון ימי מחלה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
21 שעות פרונטליות למורה אם בבית ספר יסודי הן 86.11% משרה.
5 ימי עבודה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםניתן להעביר למייל של חשב השכר בתחילת ספטמבר.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום
את הטופס יש להעביר לחשב שכר.
כל שנה צריך למלא את הטופס.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם מנהל בית הספר יוסיף שעות פנויות, הקביעות תעלה שוב.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלריסה למשוב
מנהל בפורוםזה המכתב על הפסקת עבודה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם ברצונך להגדיל את היקף המשרה, עליך לשוחח עם מנהלת בית ספר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
פיזור ימי עבודה:
85% – 100% ב-5 ימים.
70% – 84% ב-4 ימים.
50% – 69% ב-3 ימים.
20 שעות פרונטאליות בחט"ב למורה אם – 92% משרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן.
עליך לפנות לכוח אדם. -
התגובה הזו עודכנה לפני לפני 9 חודשים, 4 שבועות ע"י
-
מאתתגובות