התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מורה, אשר לא מודיע על חזרתו לעבודה מחל"ת/שבתון עד 31/3, נחשב כמתפטר.
https://meyda.education.gov.il/files/mosdot/chalat_tashpaa.pdfלריסה למשוב
מנהל בפורוםחוזר מנכ"ל זה ישן יותר, אך לא מבוטל, ולכן בהחלט ניתן להסתמך עליו.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםקורס הכשרת מנהלים של אבני ראשה.
משנה שעברה, לא נדרש לסיים את הקורס כדי להגיש מועמדות לניהול.לריסה למשוב
מנהל בפורוםניתן לקבל גם וגם – על כך מחליט מנהל בית הספר.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא קיים מסמך.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. לא, תואר אקוויוולנטי לצורכי שכר בלבד.
2. פז"נ – זו עבודה בפועל ולא לימודים.
3. מספיק.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא,
יום חופשי – הוא יום חופשי גם בשבוע אחרון.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לאלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי חוזר מנכ"ל :
יום האחרון של שנת הלימודיםהיום האחרון של שנת הלימודים הוא יום לימודים מלא, בהתאם לאפיון החריגויות השונות.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עליך לפנות לכוח אדם, על מנת לזמן ועדה רפואית.
בכל מח' כוח אדם יש טלר המטפל בנושא.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עד היום לא נוכו ימי שביתה, אלא רק 10% מההיעדרות.
כאשר יוחלט מתי ואיך מחזירים את ימי השביתה, תבוא הודעה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
יש לפנות לטלר כוח אדם.
אפשר בפורטל,
עדיף בזימון פגישה טלפונית.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
2.4% מהשכר המשולב ל-100% משרה. -
מאתתגובות