התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין מעבר באמצע שנה. השיבוץ הוא שנתי.
עליך לפנות אל המפקחת ולבדוק מה ניתן לעשות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
במשרד החינוך יש ליידע את המעסיק חודש מראש.
לגבי סיבה רפואית, מצורף קישור https://www.workrights.co.il/%D7%94%D7%AA%D7%A4%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%97%D7%9C%D7%94לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא, אם אין שיבוץ.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. ניתן להאריך את חופשת הלידה עד גיל שנה של הילד, או עד סוף שנת הלימודים.
2. אם המורה שילדה היא קבועה – ניתן לבקש חל"ת עד 3 שנים (כולל הארכת חופשת לידה). כל שנה מבקשים בנפרד.
מורה לא קבועה – לא יכולה לבקש חל"ת.
3. אישור בקשת חל"ת לאחר לידה – מבטיח לעובדת ההוראה חזרה לאותו מוסד חינוכי בו עבדה טרם היציאה לחופשה.
4. המעסיק מחליט.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מורה בחל"ת – ניתוק יחסי עובד-מעביד.
1. אם תמלא מקום – השכר שתקבל יהיה שכר כמו שכר של ממלא מקום (כ-35 שקלים לשעה).
2. אין ותק על שנה זו, כי אתה בחל"ת.
אם תעבוד אצל מעסיק אחר במשך אותה שנה, וזו תהיה הוראה כמובן, תוכל להגיש בקשה להכרת ותק.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא כתובה חובה זו בתקנון עובדי הוראה.
לשם כך, ישנו בכל בית הספר אב בית.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
קצת מידע לפני יציאה לשמירת היריון:
שמירת היריון | (תקשי"ר 33.338)
עובדת רשאית להיעדר מעבודתה בכל חודשי ההיריון, על סמך תעודה רפואית, כי מצבה לרגל ההיריון מחייב זאת. דין היעדר לפי פיסקה זו
כדין היעדר לרגל מחלה, והעובדת זכאית לנצל חופשת מחלה בתקופה זו או לבחור לקבל את שכרה בשמירת ההיריון מהמוסד לביטוח לאומי
(גימלת הביטוח הלאומי מחושבת לפי 70% מהשכר).
עובדת שתבחר לקבל גימלת היריון מהמוסד לביטוח לאומי ואשר תהיה זכאית לכך בהתאם לחוק הביטוח הלאומי – תיחשב תקופת
שמירת ההיריון בגינה התקבלה הגימלה, כתקופת עבודה לכל עניין, חוץ מאשר לתשלום משכורת. דהיינו – התקופה תוכר לוותק, לזכויות
גימלה גם בתקציבית וגם בצוברת, להבראה, לביגוד וכיו"ב. את התביעה לביטוח לאומי יש להגיש בסניף המוסד לביטוח לאומי
הקרוב למקום המגורים, בטופס מתאים ובצירוף אישור רפואי חתום בידי רופא מומחה לנשים ולידה.
עובדת שתקבל שכר בגין חופשת מחלה ולאחר מכן תוכר זכאותה לגימלת שמירת היריון מהביטוח הלאומי עבור אותה תקופה – חייבת
להחזיר למעסיק את השכר שקיבלה בגין חופשת מחלה וימי חופשת המחלה שניצלה – יוחזרו להשולחים דרך פורטל עובדי הוראה:
הפנייה צריכה להגיע לגזברות.
שירות ותמיכה, פתיחת פניה, מרחב מינהלי. חפשי נושא מתאים לשמירת היריון וצרפי אישור מביטוח לאומי.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 8 חודשים ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא
לריסה למשוב
מנהל בפורוםכתוב בתשובתי הקודמת:
תחנה לבריאות האם והילד, שאושרה על ידי משרד הבריאות או מחוץ לתחנה על פי הפניית התחנה (קופת חולים וכו').לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא נחשבת.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםהיעדרות בשל בדיקות שגרתיות בתקופת ההריון (שם10/)
עובדת הוראה רשאית להיעדר מעבודתה לשם פיקוח רפואי במשך ההיריון ולבדיקות רפואיות שגרתיות הקשורות להיריון בתחנה לבריאות האם והילד, שאושרה על ידי משרד הבריאות (להלן "התחנה"), או מחוץ לתחנה על פי הפניית התחנה – כמפורט להלן:
.1 אם היא עובדת שבוע מלא, למעלה מארבע שעות ביום – 40 שעות בתקופת הריונה.
.2 אם היא עובדת שבוע מלא, עד ארבע שעות ביום – 20 שעות בתקופת הריונה.
הגורמים המתאימים במשרד הראשי ובלשכות המחוזיות יאשרו היעדרות מהעבודה במסגרת זו, על-סמך תעודה רפואית שהעובדת תמציא, וזאת ללא חיוב חשבון ימי חופשתה מכל סוג שהוא (מב4/).
היעדרות לצורך הנ"ל, מעל למכסה המפורטת לעיל, דינה כדין חופשת מחלה (תקשי"ר 33.311).אי אפשר לנצל 40 שעות המיועדות לבדיקות בתקופת היריון לחופשת מחלה בחודש תשיעי.
-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 8 חודשים ע"י
לריסה למשוב.
-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 8 חודשים ע"י
לריסה למשוב.
-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 8 חודשים ע"י
לריסה למשוב.
-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 8 חודשים ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
הנושא עדיין נמצא בדיון.
הדיווח דרך בית הספר.
המנהלים יקבלו הנחיות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לגבי חופשת האביב במגזר הערבי:
כל שנה זה נע בין 14 ל 16 ימים ובתנאי שעובדים במינימום 186 ימי לימוד ביסודי. בסופו של דבר מה שקובע משך חופשת האביב זה מספר ימי לימוד בשנה״ל.
השנה נוספו ימי חופשה בחגים אחרים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםהפסקת אוכל – זה לא הוראה.
אם הפסקת אוכל היא לפני הפסקת חצר – מורה אשר לימד בשעה שנייה נשאר בכיתה בהפסקת אוכל.
אם הפסקת אוכל היא לאחר הפסקת חצר – מורה שמלמד בשעה שלישית נמצא עם הכיתה בהפסקת אוכל.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בבתי ספר ממ"ד מתחיל יום הלימודים עם תפילה בת 20 דקות.
שעתיים ראשונות הן בנות 40 דקות כל אחת (במקום 50 דקות בבתי ספר ממלכתיים).
ההפסקה מתחילה בשעה 9:40.
אם זה לא כך בבית ספרך, נא לפנות בדחיפות ליו"ר סניף הסתדרות המורים. -
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 8 חודשים ע"י
-
מאתתגובות