התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עליך לפנות לכוח אדם.
להלן מידע בנושא:
https://www.gov.il/he/service/itc161c-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 6 חודשים ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין בפנסיה תקציבית יותר מ-70%.לריסה למשוב
מנהל בפורוםנכון
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שיבוץ במערכת הוא לשנת הלימודים.
בשאלה זו צריך לפנות למפקחת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
את הבקשה לחל"ת יש להגיש דרך פורטל עובדי הוראה.
האפשרות יש, אך ההחלטה היא בידי כוח אדם.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כיתה תקנית זו כיתה שיש בה 20 תלמידים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםניתן לפנות לגזברות המחוז ולהסביר את המצב.
מציעה לערב גם את יו"ר הסניף.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאין דבר כזה שאת מחליפה יום שלם גננת בגן והיא לא משובצת.
אם אף אחת לא משובצת, צריכים לשבץ אותך.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
המרחק ממקום מגורים למקום העבודה נקבע לפי הקו האווירי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאסור בהחלט!
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. שעת מילוי מקום אשר מבצע מורה קיים במערכת ביום חופשי, שווה ל-125%.לא משנה אם זה מילוי מקום בכיתה רגילה או בכיתת חינוך מיוחד.
מורה המשובץ בשעות חינוך מיוחד מקבל גמול חינוך מיוחד.
2. https://meyda.education.gov.il/files/CoachAdam/nualesh.pdfלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כל מורה שמתפטר מעבודה, "מאבד" קביעות.
הותק, הדרגה, ההשתלמויות – נשמר.
על מנת לחזור לעבוד במשרד החינוך, עליך לפנות למפקחת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אני חוזרת שוב, ופונה למורה שכתבה כאן תגובה, במשרד החינוך העבודה היא לפי שנת לימודים!
מורה לא קבועה או טאז'רית בהיריון, אשר נמשך לשנת הלימודים הבאה, צריכה להיות משובצת לפי היקף משרה של שנה קודמת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
על מ"מ שעתי מדווחת גננת/מנהלת גן אותה את מחליפה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא ניתן לפרוש בפרישה מוקדמת אחרי חל"ת וגם לא אחרי שבתון.
-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 6 חודשים ע"י
-
מאתתגובות