התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם יש לך ביטוח תאונות אישיות, את יכולה לפנות אליהם, בנוסף, יש ביטוח של הרכב.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא צריך להביא אישור.
המזכירה או אחראי מערכת מדווח קוד פיצול המתאים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן, תיחשב.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום, להלן ההנחיות.
עובד הוראה, הלומד לקראת תואר במוסד על-תיכוני (אוניברסיטה, סמינר או מכללה), זכאי לחופשה בשכר לצורך בחינות שעליו להיבחן
במסגרת לימודיו, כדלקמן:
.1 שלושה ימי חופשה בשכר בשנה, בתנאי שהבחינה נערכת באותו יום
בו חייב עובד ההוראה להימצא בבית הספר.
.2 שלושה ימי חופשה בשכר נוספים, שעליו להחזירם, בתיאום עם
מנהל בית הספר.
מורה קבוע בבית הספר יהיה זכאי לנצל את שלושת הימים
(כמפורט בסעיף 2 לעיל) במשך שנה אחת ללא אפשרות צבירה
לשנות הלימודים הבאות. עליו להמציא את האישורים המתאימים
ולהודיע למנהל בית הספר על מועד הבחינה .
החופשה ניתנת בין אם הבחינה מתקיימת בשעות לפנה"צ ובין אם
בשעות אחה"צ. העובד צריך להביא אישור שניגש לבחינה (מכתב
הבהרה של ש' שטמפפר מיום 7.10.86).
אפשר לנצל את שלושת הימים גם לבחינה אחת בלבד (אישור
שטמפפר מיום 16.3.99).
לתשומת לב: מכסת ימי החופשה בשכר היא יחסית להיקף המשרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
יום עבודה בגן הוא בערך 18%
מותר, אם יש שיבוץ.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מורה שמשובץ לכל השנה, ללא קשר להיקף משרתו זכאי ל-2 ימי בחירה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בנושאים אלה יש לפנות לביטוח לאומי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן.
יומיים בתשלום ו-4 ימים ללא תשלום.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
את כרגע בחל"ת, לכן אי אפשר לקבל שכר על ימי מחלה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםפותחים פניה בפורטל עובדי הוראה – מרחב מינהלי – פנסיה והפסקת עבודה – פרישה לגמלאות משירות – הזמנת דפי שירות.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1/3 משרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלריסה למשוב
מנהל בפורוםאין
-
מאתתגובות