עובדות ועובדי הוראה יקרים,
הערב, נר ראשון של חנוכה, יתמלאו בתי ישראל באור הנרות ואור הלבבות, וכדברי השיר: "כל אחד הוא אור קטן וכולנו אור איתן" – כוחנו באחדותנו. כשאנחנו מתאחדים – אין מי שיכול לעמוד מול העוצמה והנחישות שלנו.
אני מאחלת לכם שתמשיכו להפיץ את האור הייחודי שלכם ואת ערכי החג לתלמידיכם – הדור הבא שלנו, ושתזכו לחג מחמם לב ומהנה בקרב בני משפחותיכם.
לאורה של החנוכייה נישא כולנו תפילה לשובם של החטופים ולניצחון כוחות הביטחון.
ביחד נגביר את האור ונגרש את החושך.
חג שמח,
יפה בן דויד
מזכ"לית הסתדרות המורים














