התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםזה גם לא קשור להסתדרות המורים.
זה קשור למעסיק.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני 10 חודשים, 2 שבועות ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. יום מחלה אחד – בערך 6 שעות.
2. לאלריסה למשוב
מנהל בפורוםב-100% משרה – 30 ימים בשנה.
את עובדת 15 שעות – הן 58% משרה.
58% מתוך 30 הם בערך 18 ימים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם קיבלת תשובה, שהנושא ידון בוועדת חברות, אז הנושא ידון בוועדת חברות. איני קשורה לנושאים אלה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בשאלה זו יש לפנות למנהלת בית הספר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםמשרה מלאה בבית ספר יסודי:
מורה מעל גיל 55, אשר התחילה את עבודתה לפני 2007, ואין לה ילדים עד גיל 14:
23 פרונטלי
4 פרטני
5 שהייהלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
את יכולה לנסות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
תנאים וקריטריונים
המלגה מיועדת לחברי הסתדרות המורים, בעלי ותק של 3 שנות חברות בהסתדרות המורים ומשלמים דמי חבר ברצף מיום 1.9.2022 קבועים במערכת החינוך ולומדים לתארים אקדמאים בתחום החינוך וההוראה בלבד, במוסדות המוכרים על ידי משרד החינוך והמל"ג בלבד.
המלגה מיועדת לעובדי הוראה בפועל, שאינם מצויים בשנת שבתון או חצי שבתון או בחופשה ללא תשלום מכל סיבה שהיא והיקף משרתם הינו מינימום 50% משרה. (המלגה אינה מיועדת לגמלאים).
עובד/ת הוראה המקבל/ת מלגה מתחייב לחברות במשך 5 שנים מיום קבלת המלגה. במידה ולא יעמוד בהתחייבות זו, מצהיר ומתחייב עובד ההוראה להחזיר את המלגה במלואה, כשהיא נושאת הפרשי הצמדה למדד המחירים לצרכן וריבית פריים מיום הפסקת החברות.
במידה ועובד/ת ההוראה ת/יפסיק את לימודיו במהלך התואר, מתחייב/ת הוא/היא להחזיר את מלוא המלגה שקיבל/ה מהסתדרות המורים.
מלגה לא תינתן לחברי הסתדרות המורים אשר קיבלו מלגה ב- 5 שנים האחרונות, או למי שבידו כבר קיים התואר (כגם אם לא קיבל בגינו) להזכירכם, ניתן לקבל מלגה אחת בלבד לתואר.
עובד/ת הוראה שת/יקבל הודעה כי הינו זכאי/ת לקבלת מלגה ת/יחויב בהמצאת תיאום מס, תוך 30 יום מקבלת ההודעה על הזכאות, במידה ולא ת/יעשה כך תבוטל זכאותו.גובה המלגות
5,000 ש"ח לתואר ראשון ושני.
2,500 ש"ח לתואר שלישיהתקציב מוגבל והמלגות תוענקנה בכפוף למגבלות התקציב ולמספר הפונים.
תינתן עדיפות לעובדי הוראה שלא קיבלו בעבר מלגה מהסתדרות המורים ו/או הנמצאים בשנת הלימודים השניה.
הלומדים בשלוחות זרות ו/או לימוד מרחוק (DL) לתואר שלישי בלבד – אישור משרד החינוך המכיר ללא תנאים, במוסד.
אין הסתדרות המורים מאשרת שעות השלמה לתואר שני או דוקטורט.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בהחלט תקני, אם אלה שעתיים פרונטליות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מתן תפקיד זו החלטה של מנהל בית הספר.
גם שיבוץ בכיתות זו החלטה של מנהל בית הספר.
ממליצה לך לפנות אל המנהל.לריסה למשוב
מנהל בפורוםתודה
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. יום היערכות אחד.
2. כן, על 5 שעות פרונטאליות יש שעה אחת פרטנית ושעיה אחת שהייה. (בבית ספר יסודי).לריסה למשוב
מנהל בפורוםכדי שאוכל לענות ברור ומדויק, אפשר לפנות דרך צור קשר ולצרף את התלוש, או לפנות ליו"ר הסניף.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםתבדקי אם יש תשלומים רטרו. אם עדיין יש לך שאלות, אנא תפתחי פניה בצור קשר ותצרפי את התלוש.
כך תוכלי לקבל תשובה מפורטת.
ללא תלוש איני יכולה לנחש מדוע הורידו 330 שקלים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. רק אחרי שנת שבתון מחויבים להחזיר את עובד ההוראה למוסד ממנו יצא.
2. כן זכאית. -
התגובה הזו עודכנה לפני לפני 10 חודשים, 2 שבועות ע"י
-
מאתתגובות