התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםכמעט לא נחשב.
לא עברו 48 חודשים.
אם לא עבדת באופק חדש משנת 2023, הרי אין לך גם פז"נ.
את שם היו"ר את יכולה לראות באתר הסתדרות המורים – סניפים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כדי להתקדם לדרגה 8, יש 3 תנאים:
שפ"מ – 210 שעות המוכרות לצבירה באופק חדש,
פז"נ – 48 חודשים
הערכת מנהל בית הספר.
בפורטל עובדי הוראה: מרחב מנהלי, אופק חדש, דרגת אופק חדש יש את כל הפרטים.
את יכולה כמובן לפנות ליו"ר הסניף.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. כן, זה מעל 100% משרה.
כמובן, השכר גבוה יותר.
2. סגני מנהלים מעל גיל 50, יעבדו 38 שעות שבועיות. שעתיים גיל יורדות משעות ניהול.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאת יכולה לבדוק בפורטל עובדי הוראה
לריסה למשוב
מנהל בפורוםממליצה להתייעץ עם המפקחת.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
חופשת מחלה לא פוגעת בזכויות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בחצי שנת שבתון מחויבות לעובדת הוראה היא 50% ממשרה הקבועה.
אם תעבדי 50% משרה (ביסודי):
13 פרונטלי
2 פרטני
3 שהייה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
הנושא עדיין בדיון.לריסה למשוב
מנהל בפורוםמורה מעל גיל 55, אשר התחילה את עבודתה לפני 2007, ואין לה ילדים עד גיל 14, חטיבת ביניים:
20 פרונטלי
3 פרטני
9 שהייהלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בתקופה זה בדרך כלל לא מאשרים העברות.
אנא פני למפקחת בית הספר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני 10 חודשים, 2 שבועות ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםבסיס המשרה של גננת עמיתה הוא 33.8 ש"ש.
21 שעות כגננת עמית בערך 62%.
6 שעות מורת שילוב מעל גיל 50 – 26% אם יש לך ילדים עד גיל 14, אם אין – 23.53%.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
פרוייקט "מחשב נייד לכל מורה" היה בשנת 2007-2009.
הפרוייקט לא קיים עוד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםבמידה ותהיה בעיה בהיקף משרה של חודש יולי 2026, תפני לגזברות המחוז.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כיתה ו' – זה בית ספר יסודי.
באופן ידני לא ניתן להגדיר כיתה יסודית לכיתה של חטיבה. -
התגובה הזו עודכנה לפני לפני 10 חודשים, 2 שבועות ע"י
-
מאתתגובות