התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא ניתן בתקופה זו לקחת חל"ת.
מי שקיבל שבתון ומתחרט – רק המעסיק מחליט אם לבטל.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בחצי שנת שבתון מחויבים לשבץ 50% ממשרתך הקבועה.
ניתן לעבוד בחצי שבתון עד 66.66% משרה – ניתן לשבץ ב-3 ימים.
על מענק של שנת שבתון אין מיסים.
ניתן לבדוק באתר מס הכנסה, כמה מס אם בכלל תשלמי על 66.66% משרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםהיעדרות מפאת מחלה מעל חודשיים – עליך לפנות לרופא תעסוקתי.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםהפחתה בשעות פרונטליות, אבל גם פרטני ושהייה יורדות.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםאם את לוחצת על הקישור וגוללת קצת למטה, יש טבלה.
מזינים את הנתונים בטבלה.
שלב חינוך: חטיבת ביניים
מורה רגיל באופק
4 שעות גיל
לא אם
24 – פרונטלי
3 – פרטני
9 – שהייה
112.5%לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן, חייבים לשבץ אותך בניהול גן.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי המלצה של רופא תעסוקתי -השעות בהן אתה לא כשיר לעבוד משובצות במוסד ימי מחלה: שעות פרונטליות, פרטניות ושהייה.
את 14 השעות הפרונטליות אתה תעבוד בתוספת שעות פרטניות ושהייה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
על שעות פרונטליות מעל 100% משרה אין תוספת של שעות פרטניות ושהייה.
את יכולה לעשות סימולציה בפורטל עובדי ההוראה.https://poh.education.gov.il/administrative/salary-agreements/new-ofek/work-week-ofek/
לריסה למשוב
מנהל בפורוםלריסה למשוב
מנהל בפורוםאם את לא רוצה לעבוד את השעות, עליך לכתוב לכוח אדם שאת מוותרת על השעות לצמיתות.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםמי שהתחיל את עבודתו לפני 2007, ויש לו ותק צבאי לשכר – ותק זה נספר גם למענק יובל.
שנת סטאז' – היא שנת עבודה – נספר גם למענק יובל.
https://pob.education.gov.il/teachers/maanakyovel/לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בקשה לפרישה מוקדמת מגישים החל מחודש ינואר ועד חודש יוני בפורטל עובדי ההוראה.
עובד הוראה שפורש בפרישה מוקדמת, חותם על התחייבות שהוא לא יעסוק בהוראה שנתיים.
מידע מפורט מאוד תוכלי למצוא בפורטל עובדי ההוראה.
https://poh.education.gov.il/administrative/retirement-end-employment/retirement/לריסה למשוב
מנהל בפורוםבהצלחה
לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא
לריסה למשוב
מנהל בפורוםיחסית למשרה.
לדוגמה:
מורה עם 9 שעות שהייה – 5 שעות מהבית
מורה עם 4 שעות שהייה (חצי משרה) – 2 שעות מהבית -
מאתתגובות