התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
גננת שילוב עובדת לפי מבנה שבוע עבודה של מורת שילוב.
100% משרה לגננת שילוב אם: 25 פרונטלי, 3 פרטני, 6 שהייה.
המעברים על חשבון שעות שהייה, עד שעתיים בשבוע.
ישיבות צוות/הדרכה על חשבון שעות שהייה של "המנהל" – שעתיים בשבוע.
השתלמויות הן לא על חשבון שעות שהייה.
את שעות השהייה מבצעים במוסד (מת,"א, גן ילדים) ולא בבית.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
התפקיד שלי הוא מנהלת פורום הסתדרות המורים.
להתייעצות אישית ניתן לפנות ליו"ר הסניף, אליו את שייכת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
15 שעות פרונטליות, למורה מעל גיל 55 – 2 פרטני, 3 שהייה. 62.5% משרה.
כל מורה העובד מעל 50% עושה תורנות יומיים בשבוע:
יום אחד – שתי הפסקות
יום שני – הפסקה אחת.
על המורה התורן להגיע לבית הספר בשעה 7:45.לריסה למשוב
מנהל בפורוםבבקשה
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן
מעל 6 כיתות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאת לא זכאית למשרת אם.
אם מחויבים לך להיקף משרה 61% , אז צריכים לתת 61%לריסה למשוב
מנהל בפורוםאת כל פעם משנה את מספר השעות.
עד 79% משרה – זה לא משרת אם.
יסודי – 6 פרונטלי – 22.22 % משרה, חט"ב – 8 פרונטלי – 36.11%.
מחויבים להיקף משרה ולא לשעות.
מותר למנהלת לשנות.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני 8 חודשים ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כנראה למורה אין קביעות עדיין, ולכן לא מחויבים להיקף משרה של שנה שעברה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
המכתב בעצם מודיע, כי על 2 שעות זמניות אין מחויבות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםמה הסטטוס שלך?
יש לך ילדים עד גיל 14?
מה גילך?לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שיחות/פגישות עם הורים יש לעשות בשעות השהייה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםזו תוכנית השילוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין איסור על כך.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לאלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. עד 16:00
2. לפי מערכת שעות.
3. למורה לא אם עד גיל 50: 7 פרונטלי ביסודי – 27.78%, 8 פרונטלי בחט"ב – 36.11%
4. כן. -
התגובה הזו עודכנה לפני לפני 8 חודשים ע"י
-
מאתתגובות