התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן
לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן. תלוי מאיזה תאריך יש תעודת זכאות.
אם סיימת בחודשי הקיץ (יולי-אוגוסט), תקבלי מחודש ספטמבר שבא אחרי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
דרגת מתמחה תשתנה לדרגת מורה אקדמאי לאחר העברת מסמכי השכלה לכוח אדם: זכאות לתואר או תעודה, גיליונות ציונים.
על כל המסמכים צריכה להיות חותמת בית הספר, נאמן למקור. יש להעביר את המסמכים לכוח אדם על ידי מנהל בית הספר בפורטל מוסדות.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 7 חודשים ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
השיבוץ – הוא שנתי.
אין העברות באמצע שנה.
בכל מקרה, יש לפנות לכוח אדם.לריסה למשוב
מנהל בפורוםהגדרה למחלה – הרגשה לא טובה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ימי הצהרה – הם ימי מחלה ללא תעודה רפואית.
המורה מצהיר על היעדרות מפאת מחלה.
עובד רשאי להיעדר מהעבודה יום או יומיים רצופים במשך שנת לימודים אחת מסיבת מחלה, וזאת ללא תעודה רפואית, אלא על סמך
הצהרה אישית. זכות זו ניתנת לו פעמיים בשנה .
לתשומת לב: היעדרות של יום אחד-פעמיים בשנה נחשבת לצורך עניין זה כניצול "ימי הצהרה" לכל שנת הלימודים.
ימי הצהרה נרשמים כימי מחלה על חשבון חופשת המחלה הצבורה.
עובד הנעדר למעלה מיומיים איננו רשאי להצדיק חלק מימי היעדרותו על פי הודעה אישית והחלק הנותר על סמך תעודת מחלה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםדמי חבר של הסתדרות המורים יורדים רק מתלוש השכר.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםצילום תלוש שכר.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ממש לא.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
יועץ בחטיבה עליונה מתוגמל 1.7 ש"ש לכל כיתה תקנית (כיתה עיונית 36 תלמידים, כיתות מיוחדות – אומץ, מב"ר 25 תלמידים).
מסך השעות הנ"ל (10.2) עלייך לתת 4 שעות פרונטאליות בייעוץ (כישורי חיים).
השעות הפרטניות ותומכות הוראה – ישמשו לתפקיד היעוץ.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 7 חודשים ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם את חברה בהסתדרות המורים – יש הורדת דמי חבר.
זה האישור.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
קופת גמל גל – היא קופת גמל של הסתדרות המורים.
הראל – היא קרן פנסיה וגמל.
את מוזמנת לקרוא באתרים שלהן ולהתרשם.לריסה למשוב
מנהל בפורוםבשאלות כאלה בבקשה לפנות ליועצת בית הספר.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
היעדרות מפאת מחלה יורדת לפי שעות עבודה (פרונטאלי, פרטני, שהייה) באותו יום.
לדוגמה, אם ביום שישי יש 3 שעות עבודה, יורד בערך חצי יום.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עליך לפנות ליו"ר הסניף אליו את שייכת.
בטוחני, כי יימצא פיתרון. -
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 7 חודשים ע"י
-
מאתתגובות