יחד עם יו״ר סניף ירושלים ברנית גולן-יוסובש, פגשתי את צוות ההוראה של ביה״ס ממ״ד חברון בנות בהובלת המנהל אלמוג גמדני ושמחתי לשמוע על העשייה של צוות המורות בחינוך לזהות ושורשים, עשייה מרובת מסירות ומעוררת גאווה.
למפגש הצטרף גם סגן ביה״ס ממ״ד חברון בנים יובל תורג׳מן, מנהל מרכז פסג״ה עופר גרינבאום ומנהל אגף חינוך יותם סלע.
במסגרת הסיור, הגעתי לביתו של ראש המועצה לשעבר אליהו ליבמן, להביע תנחומינו על שכול בנו אליקים שלמה ליבמן הי״ד שנרצח ב-7 באוקטובר.
בנוסף, קיימנו ביקור למידה במערת המכפלה, וחתמנו את הסיור בפגישת עבודה עם ראש המועצה הנוכחי ישראל ברמסון שעסקה בחיזוק צוותי ההוראה בקריית ארבע.
שיתוף הפעולה עם מועצת קריית ארבע וצוותי ההוראה נושא פירות, ואין לי ספק שיחד נוסיף הצלחה ושגשוג להמשך הדרך.










