
דף הבית > ארכיון עבור הסתדרות המורים > עמוד 13
אירוע לציון 60 שנה לעליית יהודי מרוקו
השתתפתי הבוקר יחד עם מיכאל פינטו סגני ויו"ר סניף גוש דן וענת דדון יו"ר מח' גננות, באירוע לציון 60 שנה לעליית יהודי מרוקו במשכן הכנסת בהשתתפות שגריר מרוקו בישראל.
באירוע סיפרתי על החיבור העמוק שלי למרוקו: על משפחתי שעלתה לארץ ועל ילדותי בבית ערכי, ציוני ודתי עם זיקה עזה לארץ ישראל. העליתי זיכרונות מוועידת ארגוני המורים שהתקיימה במרוקו לפני מספר שנים ובידיעת השפה המרוקאית שהוטמעה בי מגיל צעיר.
היה אירוע מרגש ויחד נמשיך לזכור את המורשת המשותפת של יהודי מרוקו ואת תרומתם הגדולה של עולי מרוקו למרקם האנושי הישראלי









