עובדות ועובדי הוראה יקרים,
השנה אנו מציינים את חג הפורים ברגשות מעורבים.
מצד אחד מצווה עלינו לשמוח ולחגוג את ניצחון היהודים ומהצד השני אנו מלאי תקווה לימים טובים יותר ומייחלים לחזרתם של כל החטופים, להחלמת הפצועים ולהצלחת כוחות הביטחון.
מי ייתן ואת החג הבא נחגוג בשמחה מלאה וגדולה.
חג פורים שמח.
