עובדות ועובדי הוראה יקרים,
הערב אנו מציינים את ל"ג בעומר, ערב מיוחד של אחדות וגיבוש.
עבורי, חג זה מסמל את ניצחון האור על החושך, את הגבורה של בר כוכבא,
את התקווה והאמונה.
אני מאחלת לכם, ל"ג בעומר שמח ובטוח
שנתמלא באור ונזכה לשמחה וטוב
יפה בן דויד
מזכ"לית הסתדרות המורים
