הניסיון של האוצר לפלג את ציבור עובדי ההוראה בין חדשים לוותיקים לא יצלח.
המאבק שלנו הוא למען העלאת השכר ושיפור התנאים של כלל עובדי ההוראה ולמען עתידה של מערכת החינוך בישראל.
אם האוצר ימשיך לגרור רגליים ולנסות ולקבוע את המדיניות הפדגוגית – שנת הלימודים לא תיפתח כסדרה.
צפו בריאיון המלא >>