המאבק הוא לא רק של עובדי ההוראה, המאבק הוא של המדינה כולה, למען חינוך איכותי ומיטבי.
במקום לתת תוספות שכר הוגנות כדי לשמר את עובדי ההוראה הקיימים, האוצר מבקש לפגוע להם בוותק ואנחנו לא ניתן לזה לקרות.
אם האוצר ימשיך להקשיח עמדות, שנת הלימודים לא תיפתח.
אמשיך להילחם למענכם ולמען עתיד מערכת החינוך!
צפו בריאיון המלא >>