מערכת החינוך קורסת ולאוצר לא אכפת!
במקום להציל את מערכת החינוך, האוצר עסוק רק בספינים ובמסיבות עיתונאים. מאות עובדי הוראה הגיעו היום אל משרד האוצר בירושלים ומחו על ההצעות המבישות של האוצר וההתעלמות שלהם מהמצב החמור של מערכת החינוך.
רק אתמול פורסם דו"ח של מכון המחקר והמידע של הכנסת שמוכיח ותומך במה שאנו אומרים כבר שנים- ב-85% מבתי הספר יש מחסור חמור באנשי צוות.
אם פקידי האוצר לא יפסיקו לראות את עובדי ההוראה כבייביסיטר הלאומי – שנת הלימודים לא תיפתח.
אני קוראת לראש הממשלה, יאיר לפיד, להתערב ולקחת פיקוד על המשבר במערכת החינוך.
רק הסכם שכר מיטבי לכלל עובדי ההוראה יציל את מערכת החינוך.
יפה בן דויד
מזכ"לית הסתדרות המורים



