הניסיון לפלג את עו"ה לא יצלח
הניסיון של האוצר לפלג את ציבור עובדי ההוראה בין חדשים לוותיקים לא יצלח.
המאבק שלנו הוא למען העלאת השכר ושיפור התנאים של כלל עובדי ההוראה ולמען עתידה של מערכת החינוך בישראל.
אם האוצר ימשיך לגרור רגליים ולנסות ולקבוע את המדיניות הפדגוגית – שנת הלימודים לא תיפתח כסדרה.
צפו בריאיון המלא >>
מאבק למען חינוך איכותי
המאבק הוא לא רק של עובדי ההוראה, המאבק הוא של המדינה כולה, למען חינוך איכותי ומיטבי.
במקום לתת תוספות שכר הוגנות כדי לשמר את עובדי ההוראה הקיימים, האוצר מבקש לפגוע להם בוותק ואנחנו לא ניתן לזה לקרות.
אם האוצר ימשיך להקשיח עמדות, שנת הלימודים לא תיפתח.
אמשיך להילחם למענכם ולמען עתיד מערכת החינוך!
צפו בריאיון המלא >>
מדיניות פדגוגית יקבע משרד החינוך
את המדיניות הפדגוגית יקבע משרד החינוך – ולא פקידי האוצר
חודשים שאנו מנסים לשבת במשא ומתן רציני ולחתום על הסכם שכר מיטבי עבור ציבור עובדי ההוראה אך האוצר רק מורח זמן.
לא ניתן יד להצעה המבזה של האוצר שרוצה לפגוע במשרות אם, לפגוע בשעות גיל ולפגוע בוותק של ציבור עובדי ההוראה.
נמשיך להילחם למען הסכם שכר הוגן ומיטבי.
צפו בריאיון המלא:
האוצר רוצה רק לקחת
האוצר רוצה רק לקחת – לא לתת
8 חודשים שאנו מנסים לשבת במשא ומתן עם האוצר ולחתום על הסכם שכר מיטיבי עבור ציבור עובדי ההוראה – 8 חודשים שהאוצר מורח זמן וגורר רגליים.
הצעת האוצר כוללת פגיעה במשרות אם, פגיעה בשעות גיל, תוספת שעות עבודה ופגיעה בדרגות ובוותק.
למעשה, האוצר מנהל משא וקח במקום משא ומתן ואנחנו לא ניתן לזה יד.
הניסיון האובססיבי שלהם לפגוע בציבור עובדי ההוראה ולסכסך ביניהם לא יעבוד, אנחנו לא נפלג את אנשינו! כולנו אנשי חינוך שבאו מתוך מסירות, שליחות ואכפתיות.
כולי תקווה שהתערבות ראש הממשלה, יאיר לפיד, תביא לפתרון ראוי עבור עובדי ההוראה כי אם המצב יימשך כפי שהוא היום – יהיה כאוס גדול ושנת הלימודים לא תיפתח.
נמשיך במאבק עד שננצח!
מפגינים מול האוצר
מערכת החינוך קורסת ולאוצר לא אכפת!
במקום להציל את מערכת החינוך, האוצר עסוק רק בספינים ובמסיבות עיתונאים. מאות עובדי הוראה הגיעו היום אל משרד האוצר בירושלים ומחו על ההצעות המבישות של האוצר וההתעלמות שלהם מהמצב החמור של מערכת החינוך.
רק אתמול פורסם דו"ח של מכון המחקר והמידע של הכנסת שמוכיח ותומך במה שאנו אומרים כבר שנים- ב-85% מבתי הספר יש מחסור חמור באנשי צוות.
אם פקידי האוצר לא יפסיקו לראות את עובדי ההוראה כבייביסיטר הלאומי – שנת הלימודים לא תיפתח.
אני קוראת לראש הממשלה, יאיר לפיד, להתערב ולקחת פיקוד על המשבר במערכת החינוך.
רק הסכם שכר מיטבי לכלל עובדי ההוראה יציל את מערכת החינוך.
יפה בן דויד
מזכ"לית הסתדרות המורים
האוצר מבריח את המורים ממערכת החינוך
במקום שהאוצר יבריא את מערכת החינוך הוא מבריח את המורים ממערכת החינוך.
המערכת מדממת והאוצר עסוק רק בניסיון לסכסך ולפלג את ציבור עובדי ההוראה בין חדשים לוותיקים.
אנחנו לא נאפשר להמשיך לפגוע בציבור עובדי ההוראה ונמשיך להיאבק למען העלאת השכר של כלל אנשי החינוך.
אם ראש הממשלה, יאיר לפיד, לא יתערב ויפתור את המשבר החמור – אי פתיחת שנת הלימודים תהיה על ראשו.
צפו בריאיון המלא >>
ישראל מתייבשת ממורים וגננות!




