ברוכים הבאים
להסתדרות המורים
מה חדש?
חדשות אחרונות
סיור בצפון – לפגוש את השליחות מקרוב
הייתה לי הזכות לקחת חלק בסיור מקצועי ומרגש במיוחד בסניף נהריה–עכו–כרמיאל–משגב והגליל המערבי.
ביחד עם יו״ר הסניף אריאלה רדעי, ביקרנו בארבעה בתי ספר ונפגשנו עם עובדי ועובדות הוראה שהם עמוד השדרה של המערכת. מורות, מורים, מנהלות ומנהלים שפועלים יום יום במסירות אין קץ, באחריות ובאהבה גדולה לילדים ולשליחות.

את הסיור פתחנו בבית הספר "נטעים" בבית העמק, בניהולה של מיה רשתי, שם הצטרף אלינו עידו עמר, ראש מינהל החינוך במועצה האזורית מטה אשר.

משם המשכנו לבית הספר "בן צבי" בשלומי, בניהולה של סיגל אדרי. לסיור זה הצטרפו ראש המועצה גבי נעמן וראש מינהל החינוך יוחאי כמיסה.


בהמשך ביקרנו בבית הספר השש־שנתי "אורט מגשימים" בנהריה, בניהולה של גילית יצחקי, יחד עם מנהל החטיבה הצעירה מאור כהן, הסגנית ליאור הירש, ראש העיר נהריה רונן מרלי וראש מינהל החינוך אילן וקנין.

את היום סיימנו בבית הספר "גורדון" בעכו, בניהולה של יעל אריש, שם הצטרפו אלינו ראש העיר עמיחי בן שלוש וראש מינהל החינוך שמיל לוי.
במהלך היום התקיימו שיחות פתוחות עם הצוותים על אתגרים, הזדמנויות וההיערכות להסכם השכר. היה זה שיח כן, מחבר ומכבד כזה שממלא באנרגיה ונותן כוח להמשיך.
תודה מעומק הלב לכל המנהלות שאירחו אותנו ולכל השותפים ברשויות המקומיות.
תודה מיוחדת לראשי הרשויות שהצטרפו אלינו במהלך היום ותמכו במהלך כולו
תודה גם לכפיר כהן, רונית שמא, ליזה רכס וענת פרחי על חלקם המשמעותי במפגש הסיכום למנהלים וסגנים.
ותודה עמוקה לצוותים החינוכיים שפגשנו על הרוח, המקצוענות, השותפות והאמונה בדרך.
בשם כולנו נמשיך להוביל מערכת חינוך שמאמינה באדם, בילד ובעתיד.
בעזרת השם,
יחד נעשה ונצליח.
שלכם,
יפה בן דויד
סיור מקצועי במחוז מנח"י – ירושלים
זכיתי לקחת חלק בסיור מקצועי ומרגש במיוחד במחוז מנח”י – ירושלים, יחד עם יו״ר הסניף, ברנית גולן-יוסובש.
זהו סוג של יום שמזכיר לי עד כמה הלב של מערכת החינוך פועם חזק בתוך בתי הספר, אצל המנהלות, המנהלים, עובדי ועובדות ההוראה שמקדישים את חייהם לתלמידים.
פתחנו את הביקורים בבית הספר הר נוף בנים, בניהולו של הרב בני איפרגן, ולצידו פגשנו את מנהלת בית הספר הר נוף בנות, ברוריה בס.
המשכנו לבית הספר מנשה אלישר, בניהולה של הדס שטויאר, וחתמנו את הסיור בבית הספר קשת בניהולה של אילת חאג’בי.
בכל אחד מהמוסדות ראיתי את אותם יסודות שמחזיקים את החינוך הישראלי: אהבת אדם, אמונה בילדים, מקצוענות, סבלנות ותחושת שליחות עמוקה.
אלה המפגשים שמזכירים לנו מהי המשמעות האמיתית של חינוך, לא רק מקצוע, אלא דרך חיים.

במהלך הסיור שיתפתי את הצוותים בהיערכות להסכם השכר המתקרב, ובמהלכים נוספים שנמצאים על סדר היום למען ציבור עובדי ההוראה.
הם מצדם, שיתפו בכנות באתגרים מהשטח, העלו שאלות משמעותיות, ונוצר בינינו שיח פתוח ומחבר שמחזק את השותפות ואת הדרך המשותפת שלנו.
אני מודה מעומק הלב לכל אנשי ונשות החינוך שפגשנו, על האמון, על החום ועל המחויבות היומיומית.
תודה לברנית גולן-יוסובש על הליווי, הנוכחות והעשייה הבלתי מתפשרת לטובת עובדי ועובדות ההוראה בירושלים.

ותודה לכל העוסקים במלאכה במחוז מנח”י על עבודה מסורה שמורגשת בכל פינה.
המשך עשייה מבורכת לכולכם
שלכם,
יפה בן דויד
מזכ"לית הסתדרות המורים
בחירות לוועידה ה- ל"ה של הסתדרות המורים ולוועדי הסניפים
הסתדרות המורים בישראל ועדת הבחירות המרכזית לבחירות לוועידת ההסתדרות ה- ל"ה ולוועדי הסניפים מודיעים בזה, כי על יסוד החלטות הוועידה והמרכז, הבחירות לוועידה ה- ל"ה של הסתדרות המורים ולוועדי הסניפים תתקיימנה ב: יום שלישי ל' בשבט תשפ"ו, 17 בפברואר 2026
לחדשות
פוסטים אחרונים בפורום
הפרשת 3.3 אחוז מהשכר
בעקבות עבודתי בעולם ישן מופרש מהשכר בכל חודש 3.3 אחוז מהשכר {ללא הטבות אחרות כימי חופשה} אשמח לדעת האם דאגתם גם לעובדים בעולם הישן בענין זה. וכן האם ההפחתה אמורה להסתיים אוטומטית בסוף שנת 2025.
תודה
חינוך מיוחד
שלום
אני מורת שילוב, במסגרת תפקידי אני נותנת תמיכה תלמידים עם סל אישי.
במתי"א הוחלט שעל מנת שהתמיכה תהיה יעילה אנו נעבוד עם תלמיד הסל בקבוצה קטנה עם עוד 3 תלמידים מכיתתו.
1. במידה ותלמיד הסל האישי לא הגיע לבית הספר, האם עלי בכל זאת להוציא את החברים שלו למפגש?
2. שעות פרטניות: אני מעוניינת לעבוד אחד על אחד- ללא קבוצה עם תלמידי הסל על מנת לעזור להם יותר. אך במתי"א שיבצו לי תלמיד נוסף עם סל אישי+ קבוצה מכיתתו. אשמח לדעת מי מחליט מה עלי לעשות בשעות הפרטניות?
האם אפשר לשבץ לי בשיעור הפרטני תלמיד סל נוסף?
3. מורת שילוב לא רשומות במערכת הסמרט סקול ולכן במתי"א דורשים שנמלא דוח פעילות מיוחד עם דרישות מאוד ספציפיות. מילוי הקובץ בכל שיעור מאוד ארוך ומיגע , כ5-7 דקות לכל שיעור בנפרד. לצערי בעקבות המשרה הקטנה שלי אין לי שעות שהייה כי הן בשימוש לישיבות צוות פעם בשבוע. האם עלי למלא את הקובץ לפי הדרישה, או לבקש על כך שעות נוספות?
4. אני עובדת 63% משרה כמה שעות שהייה יש לי לצורך נסיעות, מעבר בין מוסדות?
5. יום הערכות- משום מה הוחלט לא לקזז לנו את השעות הללו, בטענה שכך זה היה תמיד. למי אפשר לפנות?
מקסימום שעות הוראה במילוי מקום
שלום רב,
עובדת 100% משרה באופק חדש. אשמח לדעת
1. האם במידה וממלאת מקום יש הגבלה מבחינת צבירת שעות מעבר ל-100% משרה?
2. האם במידה וממלאת מקום יש הגבלה מבחינת צבירת שעות מעבר ל-117% משרה?
3. מעוניינת למלא מקום מעבר ל-42 שעות שבועיות. האם זה אפשרי? יש הגבלה לשעות מילוי מקום מבחינת דיווחי מערכת?
4. האם במידה ויש הגבלה מבחינת מילוי מקום שבועי ניתן לצבור בחודש מעבר לסך השעות והתשלום יעשה חודש/חודשיים לאחר מכן כך שהשעות למעשה "יתפרשו" בין החודשים עם פחות שעות מילוי מקום והשעות כן יוכרו/יכנסו בחישוב החודשי?
תודה מראש
הפסקה לאחר שיעור כפול של 90 דקות
האם ההנהלה יכולה לעשות שיעור כפול , כאשר לאחר מכן הולכים הביתה , ויוצא שלא אני המורה ולא התלמידים קבלנו הפסקה אחרי השיעור הכפול?
לפורומים
פיתוח מקצועי
קורסים קרובים
בישול ככלי לפיתוח היצירתיות והעצמה רגשית - למידה מרחוק | מתוקשב
תודעה יהודית להתמודדות בעתות משבר - למידה מרחוק | מתוקשב
אסטרטגיות למידה ופיתוח המסוגלות העצמית - למידה מרחוק | מתוקשב
יוצאים לדרך חדשה עם N.L.P - למידה מרחוק | מתוקשב
משחיקה לצמיחה – לבחור, להשפיע ולהגשים - למידה מרחוק | מתוקשב
מיינדפולנס – פיתוח גמישות פסיכולוגית ושחרור מחסמים - למידה מרחוק | מתוקשב
לקורסים
ההסתדרות בשבילך
אנחנו כאן בשבילך