ברוכים הבאים
להסתדרות המורים
מה חדש?
חדשות אחרונות
הישג חשוב להסתדרות המורים!
הישג משמעותי וחשוב להסתדרות המורים! לאחר מאבק ממושך, עיקש ובלתי מתפשר, מנכ"ל משרד החינוך - מר מאיר שמעוני, נענה לדרישתנו, לפיה חטיבות ביניים שעברו ללמד במתכונת של חמישה ימי לימוד, ימשיכו בה גם השנה (תשפ"ו) כבשנים עברו.
העוצמה של מערכת החינוך נמצאת באנשים
מזכ"לית הסתדרות המורים בסיור מקצועי בבית שמש ובמועצה האזורית מטה יהודה:
"העוצמה של מערכת החינוך נמצאת באנשים"
מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, יחד עם יו"ר סניף ירושלים והסביבה ברנית גולן יוסובש ויו"ר שלוחת בית שמש חיים חדד, קיימו השבוע סיור מקיף במוסדות חינוך בבית שמש ובמועצה האזורית מטה יהודה. מטרת הסיור הייתה לעמוד מקרוב על העשייה החינוכית, לפגוש את עובדות ועובדי ההוראה ולהתרשם מן האתגרים וההצלחות בשטח.

בן דויד פתחה את היום בהתייחסות לאנשי החינוך:
"כל פעם שאני פוגשת את השטח אני נזכרת עד כמה העוצמה של מערכת החינוך נמצאת באנשים עצמם – במחויבות, בחום ובאמונה הגדולה שלהם בילדים", אמרה.
ארבעה בתי ספר, קהילה אחת של שליחות

הסיור כלל ביקור בארבעה בתי ספר יסודיים, שבהם נפגשו חברי המשלחת עם צוותי חינוך מעוררי השראה — מורות, מורים ומנהלות שמובילים את העשייה החינוכית במסירות, אחריות ואהבה עמוקה לילדים.
הבוקר נפתח בבית הספר ממ"ד הראל, בניהולו של יאיר בלולו, שם נחנך חדר המחשבים החדש של בית הספר. החדר החדש מהווה מרחב מקצועי מתקדם, שמעניק לצוותי החינוך כלים חדשניים להתעדכן, להתפתח ולהעמיק בעשייתם.
משם המשיך הסיור לבית הספר בגין, בניהולה של בת שבע עבדו, עבר לבית הספר ע"ש לוי אשכול בניהולה של רחלי וייצמן, והסתיים בבית הספר קרוב — בית ספר אנתרופוסופי ייחודי המשלב ילדים חילוניים ודתיים, בניהולה של הדס הזיזוף.
בכל תחנות הביקור הורגשה קהילה חינוכית שמחברת בין עולמות, בין תפיסות ובין אנשים — מתוך כבוד, פתיחות ורצון משותף לחנך דור מצוין.

"פגשנו אנשים שמחזקים את מערכת החינוך מבפנים"
לאורך הסיור הדגישה בן דויד את ההערכה הרבה שיש לה כלפי עובדות ועובדי ההוראה:
"אני רוצה לומר תודה גדולה מעומק הלב על המקצועיות, החום, האמון, השותפות והמחויבות שכל אחת ואחד מביאים איתם. פגשנו אנשים שמאמינים בילדים, שמקדמים ערכים של אנושיות ומצוינות, ושמחזקים את מערכת החינוך מבפנים — יום אחרי יום."
במהלך המפגשים עדכנה המזכ"לית את הצוותים בהיערכות לקראת הסכם השכר המתקרב, ושמעה באופן בלתי אמצעי שאלות, אתגרים ותובנות מהשטח.
נוצר שיח מקצועי, פתוח ומשמעותי, שהאיר את המציאות היומיומית של עובדות ועובדי ההוראה ואת הצרכים של המערכת.
חותם של הערכה והוקרה
לקראת סיום היום, סיכמה בן דויד:
"היום הזה — ובעיקר האנשים שפגשנו — הותיר בי חותם עמוק. אני מודה מכל הלב לכל אנשי ונשות החינוך על הקבלה החמה, האמון והעשייה המבורכת. ותודה מיוחדת על הליווי ועל השותפות הנאמנה לאורך כל הדרך. מאחלת לכולכם המשך עשייה מוצלחת ומבורכת."
ועדת הבחירות לוועידה הל"ה – פרוטוקולים
ישיבה מספר 1
לחדשות
פוסטים אחרונים בפורום
אלימות מילולית למורה
שלוםו ברכה
היום בצאתי מבית הספר, הורה נעמד בשער בית הספר והחל להשפיל.
מה הזכויות שלי כמורה במצב זה?
האם מותר לי לדרוש מההנהלה כי כל ההתנהלות עם האם והשיחות יבוצעו דרך בית הספר ולא דרכי – כמחנכת?
דיווח לא תקין
שלום,
אני מבקשת לדעת מה עושים במצב זה,
מ 1’ בספטמבר ועד 22.10 עבדתי בפועל 22 שעות שבועיות.
לא הייתה התאמה בין השעות בפורטל ובמערכת השעות הבית ספרית לצערי
במערכת השעות שלי הבית ספרית 22 שעות שבועיות, ורק בתאריך 22.10 בוצע תיקון לאחור ל־21 שעות,למרות שבפועל עבדתי 22 שעות במשך כל התקופה.
המנהל דיווח שעבדתי 21 שעות מ1.9 למרות שלא! הייתה שעה פרטנית נוספת אשר לא היתה צריכה להיות במערכת שלי
בפועל, לא קיבלתי תשלום עבור השעה הנוספת במשך כמעט חודשיים,
במצב הפוך!ובתקופה אחרת לפני כשנתיים אף התבקשתי להשלים שעה אשר נוספה לי לשעות אחרי חודש אוקטובר ונרשמה מ1 לספטמבר
השתלמות ועליה בדרגה
1. מה קורה אם לא השתלמתי במשך יותר משנתיים האם אני "נתקעת" בדרגה או שיש אפשרות לאחר מכן לחזור להשתלם ולהתקדם בדרגות?
2. האם הדרגות הן רלוונטיות עבורי רק במשרת הוראה במשרד החינוך או גם עבור כל משרה מינהלית אחרת במשרד ממשלתי/ ציבורי?
לפורומים
פיתוח מקצועי
קורסים קרובים
בישול ככלי לפיתוח היצירתיות והעצמה רגשית - למידה מרחוק | מתוקשב
תודעה יהודית להתמודדות בעתות משבר - למידה מרחוק | מתוקשב
אסטרטגיות למידה ופיתוח המסוגלות העצמית - למידה מרחוק | מתוקשב
יוצאים לדרך חדשה עם N.L.P - למידה מרחוק | מתוקשב
משחיקה לצמיחה – לבחור, להשפיע ולהגשים - למידה מרחוק | מתוקשב
מיינדפולנס – פיתוח גמישות פסיכולוגית ושחרור מחסמים - למידה מרחוק | מתוקשב
לקורסים
ההסתדרות בשבילך
אנחנו כאן בשבילך