כנראה שיש קצת.בלבול או שאני לא מצליחה להבין

פורום גננות

הוסף נושא חדש
קביעות שיר   | 15:32 17/07/2017
קביעות arie, מנהל הפורום   | 08:20 18/07/2017
דחוף דחוף דחוף -שאלה בנוגע לקביעות סיון זנדני   | 12:07 18/07/2017
לשאלת הקביעות arie, מנהל הפורום   | 13:09 18/07/2017
דחוף !!! סיון זנדני   | 12:19 19/07/2017
הבהרתי לך arie, מנהל הפורום   | 12:26 19/07/2017
תודה אריה...אבל.... סיון זנדני   | 16:27 19/07/2017
ההבדל arie, מנהל הפורום   | 18:39 19/07/2017
עכשיו קצת יותר ברור, ועדיין... סיון זנדני   | 22:15 19/07/2017
עוד הבהרה arie, מנהל הפורום   | 08:08 20/07/2017
כנראה שיש קצת.בלבול או שאני לא מצליחה להבין סיון זנדני   | 07:39 20/07/2017
אוקיי, אבל אני רק חייבת להבין משהו...
מאגף התמחות בהוראה קיבלתי את התשובה הנ"ל..
"קביעות מקבלים במשרה מסוימת או על משרה מסוימת, ולא במרחבי ''משרד החינוך''. המעסיק הוא משרד החינוך אבל הקביעות היא במקום מסוים בהיקף משרה מסוים.
קביעות מקבלים במשרה פנויה ומה שהציעו לך זה מילוי מקום. משמע- למישהי ''אחרת'' יש קביעות על המשרה במקום העבודה המסוים".
ממה שמשתמע מהכתוב אני מבינה שגננת לא מקבלת קביעות במשרד החינוך אלא על משרה מסוימת במשרד החינוך. ומתשובותיך הבנתי הפוך, שלא אוכל לקבל קביעות במשרד החינוך במידה אקח משרה במתכונת שהוצעה לי (החלפת 2 גננות ב 2 גנים שונים).
זאת לא היתה כוונתי...
אינני רוצה את המשרה של הגננות הללו, אני כרגע צריכה עבודה. סיימתי את שנת הסטאז שלי וזו המשרה היחידה שהוצעה לי, אין כלום מעבר למשרה זו. אבל מצד שני, אני פוחדת שמשרה זו תפגע בזכות שלי לקבל משרה קבועה במשרד החינוך.
אני מקווה שאתה מבין למה אני חותרת ומה אני שואלת...
בהמשך לנה שכתבתי... סיון זנדני   | 16:30 19/07/2017
עוד הבהרה arie, מנהל הפורום   | 18:39 19/07/2017
הבהרה סיון זנדני   | 07:58 20/07/2017
... סיון זנדני   | 16:37 19/07/2017
הצעתי לך arie, מנהל הפורום   | 08:11 20/07/2017
הוסף נושא חדש
חדשות
דלג על חדשות

חדשות

התחל עצור
8
14/08/2018
מכתבה של מזכ"לית הסתדרות המורים למנהלת האגף ...
8
9/08/2018
8
5/08/2018
רבים מהמעונות הפרטיים מכנים עצמם "גני ...
8
19/07/2018
פעילויות הקרן לקידום מקצועי
8
17/07/2018
בעקבות סכסוך העבודה שהסתדרות המורים הכריזה לפני ...
שלבי חינוך
דלג על שלבי חינוך
Banners
דלג על Banners
עבור לתוכן העמוד