מפגשי למידה חברתית רגשית (SEL) – בחדר המורים
הקרן לקידום מקצועי ומטח מציעים מגוון רחב של מפגשים להקניית מיומנויות חברתיות רגשיות לאנשי ולנשות חינוך בנושאים שונים כמו: ניהול רגשות, הצבת גבולות, ניהול כיתה, שיח עם הורים ועוד… את ההנחיה מעבירות מנחות ממכונים מובילים בתחומם בארץ, כדוגמת – מטח ומכון אדלר. פירוט המפגשים:
ברית הורים מורים
מעוניינים לשפר את התקשורת והשיח עם ההורים?
במפגש תרכשו כלים לפיתוח תחושת שייכות ומעורבות, ותלמדו עקרונות של תקשורת מקרבת ושל דיאלוג מיטבי המלווה בהצבת גבולות ברורים.
דחייה חברתית
בכיתה שלכם ישנם ילדים דחויים חברתית? הייתם רוצים לעזור להם ואינכם יודעים איך?
המפגש יסייע לכם להבין את הגורמים לדחייה ויינתנו כלים פרקטיים שיאפשרו לכם ולתלמידיכם להשתלב טוב יותר בחיי החברה בכיתה ובבית הספר.
ניהול רגשות
מרגישים שהרגשות לפעמים מנהלים אתכם?
מפגש לשיפור מיומנויות של ניהול רגשות במסגרת הכיתה. במהלך המפגש תרכשו כלים לזיהוי הפרשנויות שניתנת לאירוע מסוים המשליך על הרגשות וההתנהגות של צוות ההוראה והתלמידים.
כלים דיגיטליים לשעות הפרטניות
במפגש נכיר כלים יישומים לעבודה עם תלמידים בקבוצה קטנה בשעות הפרטניות
ופעילויות חווייתיות נוספות לטיפוח מיומנויות חברתיות ולחיזוק הקשר והיחסים בין המורה לתלמיד/ה
צלצול הרגעה
במפגש נכיר כלים להתמודדות עם המצב הביטחוני והרגשות שהוא מעורר בקרב התלמידים- פחד, לחץ חרדה. המטרה של המפגש היא להפחית את הרגשות העולים במצב של איום ולסייע לתלמידים לחזור לשגרה ולעסוק בנושאים חברתיים ולימודיים.
ניהול כיתה
במפגש "ניהול כיתה" נקבל מיומנויות שיסייעו בשיפור המשמעת בכיתה באמצעות חיזוק תחושת השייכות ומערכות היחסים בין המורה לתלמידים ובין התלמידים
מורים שמים את הגבול
מדוע קשה לנו להציב גבולות?
במהלך המפגש נכיר בקשיים להצבת גבולות והגורמים להם. נחדד את הקשר בין גבולות, צרכים וערכים ונבחן דרכים שיקלו עלינו להציב גבולות לתלמידים, הורים ולעמיתים.
בין מעורבות להתערבות
רוצים לעודד מעורבות הורים בגן אך חוששים מהתערבות?
במפגש נכיר דרכים לטיפוח הקשר בין הגננת להורים והגברת המודעות של ההורים בעשייה החינוכית בגן.
התמודדות עו"ה עם אתגרי הקורונה
במציאות מאתגרת הפוגשת אותנו גם כאנשים פרטיים ברמה האישית המשפחתית וגם בעבודתנו המקצועית בבית הספר, אנו מציעים לכם דרכים להכיר סגנונות התמודדות שונים שיאפשרו לכם לחזק את היכולת והמסוגלות האישית בצורה מיטבית.
חיזוק תחושת השייכות של התלמידים – גם בלמידה מרחוק
במציאות מאתגרת של חוסר וודאות, אנו מזמינים אתכם להכיר כלים אפקטיביים שיאפשרו לכם להגביר את תחושת השייכות והקשר בינכם לבין התלמידים ובינם לבין עצמם.
מפגש יש קול ויש עונה
המפגשים מקנים לעובדי ההוראה כלים יישומיים לשימוש אישי ונכון בקול-
כיצד ניתן לדבר בסמכות ולהימנע מצרידות ומחלות של מיתרי הקול.
במהלך המפגש המנחים מסייעים בהטמעת הטכניקות המתאימות לכל עובד הוראה.