מנוע חיפוש

כיצד לחפש
הפורום
צריכה,שיווק ופרסום

תאריך הזנה: 14/10/2009
תאריך עדכון/בדיקה: 10/11/2009

תקציר: התנהגות של הצרכנים נקבעת על-ידי כללי התנהגות אישיים, חברתיים ופיזיים שלהם. התנהגות זאת מתבטאת בתכנון הקנייה, בקנייה עצמה, בשימוש במוצרים ובדרכים שלנו להיפטר מהם. לשיווק ולפרסום יש השפעה ישירה על תכנון הקנייה וגם על הקנייה עצמה. המשווקים משקיעים מאמצים רבים בהגברת המכירה של המוצרים. לשם כך הם מוסרים מידע על המוצר, כדי שהצרכנים ילמדו על המוצר ויקנו אותו. כדי שהצריכה שלנו תהיה נבונה ומתוכננת, עלינו לדעת מה משפיע על הרגלי הקנייה שלנו.

גוף/מוסד: מט"ח (האתר הרשמי)

תחומים: תקשורת וקולנוע
קבוצת גיל: יסודי וחט"ב
סוג חומר: הסבר
פורמט: html



מלות מפתח בשימוש בפריט:
  • צרכנות
  • שיווק
  • פרסום