מנוע חיפוש

כיצד לחפש
הפורום
התמודדות עם מערכת רישום המספרים

תאריך הזנה: 08/05/2018

תקציר: בעקבות פעילות קבוצתית של מדידות, הילד אביאל מגן גניה בירושלים ניגש ביוזמתו לפינת הקוביות והמשיך למדוד כאוות נפשו באמצעות סרט המידה באופן עצמאי. פעילותו של אביאל והעניין שגילה בה עוררו את המחנכת להתערב. התערבות המחנכת חושפת את אזור ההתפתחות הקרובה של אביאל: הוא משלב בין יכולתו לומר את סדרת המספרים הדו - ספרתיים לבין קריאתם מתוך סרט המידה. שילוב זה מאפשר "לנצל" את הידע שלו כדי ליצור התאמה חד חד ערכית בין המילים שבעל-פה לסמלים הכתובים.

מחבר: פרופסור חוה תובל
גוף/מוסד: מט"ח (האתר הרשמי)
שם בי''ס / פרויקט: גננט

תחומים: מתמטיקה, מיומנויות יסוד, מיומנויות בגיל הרך, יעוץ חינוכי
קבוצת גיל: גיל הרך
סוג חומר: מידע/מקור
פורמט: סרטון



מלות מפתח בשימוש בפריט:
  • תיווך
  • מדידה
  • מספרים