מנוע חיפוש

כיצד לחפש
הפורום
התמודדות עם מערכת רישום המספרים בגן גניה

תאריך הזנה: 02/02/2017

תקציר:
בעקבות פעילות קבוצתית של מדידות, הילד אביאל מגן גניה בירושלים ניגש ביוזמתו לפינת הקוביות והמשיך למדוד כאוות נפשו באמצעות סרט המידה באופן עצמאי. פעילותו של אביאל והעניין שגילה בה עוררו את המחנכת להתערב. התערבות המחנכת חושפת את אזור ההתפתחות הקרובה של אביאל: הוא משלב בין יכולתו לומר את סדרת המספרים הדו - ספרתיים לבין קריאתם מתוך סרט המידה. שילוב זה מאפשר "לנצל" את הידע שלו כדי ליצור התאמה חד חד ערכית בין המילים שבעל-פה לסמלים הכתובים.

גוף/מוסד: מט"ח (האתר הרשמי)
שם בי''ס / פרויקט: גננט

תחומים: קריאה, מיומנויות בגיל הרך, יעוץ חינוכי
קבוצת גיל: גיל הרך
סוג חומר: שיעור מתוקשב
פורמט: סרטון



מלות מפתח בשימוש בפריט:
  • סמל
  • מספר
  • מילה