מנוע חיפוש

כיצד לחפש
הפורום
איך הן נראות ? - על דימוי נשים בפרסומות

תאריך הזנה: 07/03/2007
תאריך עדכון/בדיקה: 16/03/2007

תקציר: הפעילות בוחנת כיצד מוצגות נשים בפרסומות הישראלית, אילו דימויים עולים בהן ומהן ההשלכות של דימויים אלה על עיצוב התפיסות המגדירות בחברה הישראלית. כל זאת במטרה לטפח אצל המשתתפים מודעות, רגישות, ערנות וביקורתיות כלפי המידע וכלפי המסרים המועברים אליהם באמצעות הפרסומות, ולעודד את בני הנוער להכיר בכוחם שלא לתת לגיטימציה לפרסום המציג נשים באור שלילי ולהאבק למען פרסום הוגן.

מחבר: גילי דנה, חנה ארז, צפרית גרינברג
גוף/מוסד: משרד החינוך - מנהל חברה ונוער (האתר הרשמי)

תחומים: חינוך חברתי
קבוצת גיל: חט"ב ועליונה
סוג חומר: דיון
פורמט: וורד



מלות מפתח בשימוש בפריט:
  • מודעות עצמית
  • פרסום
  • נשים
  • פרסומת