למעלה מ - 1000 מורים בעיר ירושלים בחינוך הממלכתי, ממלכתי דתי והמגזר הערבי,קיבלו מחשבים ניידים
למעלה מ - 1000 מורים בעיר ירושלים בחינוך הממלכתי, ממלכתי דתי והמגזר הערבי,קיבלו מחשבים ניידים
25/02/2010

למעלה מ - 1000 מורים בעיר ירושלים

בחינוך הממלכתי, ממלכתי דתי והמגזר הערבי,

קיבלו מחשבים ניידים

במסגרת פרויקט "מחשב נייד לכל מורה"

 של קרן אתנה ,הסתדרות המורים ומשרד החינוך

 

קרן אתנה, בשיתוף הסתדרות המורים, משרד החינוך ועיריית ירושלים, סיימה אתמול לחלק למעלה מ-1000 מחשבים ניידים למורי בתי הספר היסודיים בירושלים. החלוקה נעשית בהמשך להכרזה של ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים ולהצטרפות מורי ירושלים לפרויקט "מחשב נייד לכל מורה"

 

בטקס שהתקיים ב- 23.2.10, קיבלו 217 מורים מ - 12 בתי ספר יסודיים בחינוך הממלכתי דתי המשתתפים בפרויקט בעיר, מחשבים ניידים של טושיבה וכן קורסי העשרה בתחום האוריינות הדיגיטלית, והצטרפו לאלפי מורים נוספים ב- 16 ערים ורשויות מקומיות, המשתתפים בפרויקט "מחשב נייד לכל מורה" בשנתיים האחרונות.

 

בטקס שהתקיים השבוע, השתתפו אורי בן-ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה, מר מוטי סמט, יו"ר סניף הסתדרות המורים בירושלים, ד"ר חיים רובינשטיין, סגן מנהל מנח"י לחינוך יסודי, דסי בארי, מחמ"דית וישי לוי, מפקח בתי הספר.

 

 

שותפי הפרויקט בעיר ירושלים בטקס חלוקת המחשבים שהתקיים
בבי"ס "אולינה דה רוטשילד"


 

 

מורות בירושלים עם המחשבים הניידים שקיבלו במסגרת פרויקט "מחשב נייד לכל מורה"

 

למעלה מ – 3000 מורים כבר נהנים ממחשבים ניידים ומקורסי הכשרה מקצועיים בערים ובמועצות האזוריות הבאות: ירושלים, באר שבע, ערד, ירוחם, אשדוד, שדרות, דימונה, אשקלון,באר טוביה (23 ישובים), רמלה, לוד, נשר, טירת הכרמל, מעלה יוסף (22 ישובים), מטה אשר (32 ישובים)וקצרין.

עוד כ – 70 ראשי ערים ומועצות אזוריות נוספות הצהירו על כוונתם להצטרף לפרויקט ולהעמיד לרשותו משאבים.

למידע נוסף אודות הפרויקט לחצו כאן.

לחדשות נוספות

חדשות
דלג על חדשות

חדשות

התחל עצור
8
22/05/2018
כנסים נופשים ואירועי תרבות
8
17/05/2018
צום קל וחג שמח
8
14/05/2018
המשך הביטוח הסיעודי במסגרת פוליסה פרטית
8
14/05/2018
בעקבות דרישת הסתדרות המורים: יו"ר ועדת החינוך ...
8
10/05/2018
כזכור, הסתדרות המורים הכריזה לפני כשבועיים של ...
שלבי חינוך
דלג על שלבי חינוך
Banners
דלג על Banners
עבור לתוכן העמוד